Najczęściej zadawane pytania

Wybierz kategorię

Zamówienie
i dostawa

Jak mogę zamówić dietę?

Zamówienie można złożyć przez stronę internetową lub kontaktując się naszym Biurem Obsługi Klienta. Biuro Obsługi Klienta jest czynne od poniedziałku do soboty w godzinach 8:00-15:00.

Gdzie znajdę informację o dietach i ofercie TIM Catering?

Informacje o wszystkich dietach aktualnie dostępnych w naszej ofercie i ich kalorycznościach znajdziesz na naszej stronie w zakładce diety.

Jak mogę opłacić zamówienie?

Zamówienie opłacisz na ostatnim etapie zamawiania, po wyborze diety i dni dostaw. Zamówienie możesz opłacić za pośrednictwem płatności internetowych (w tym: BLIK, przelew on-line). Istnieje również możliwość płatności gotówką, ale tylko w wybranych miejscowościach. Więcej informacji o płatności gotówką uzyskasz kontaktując się z Biurem Obsługi Klienta.

Jaką dietę i kaloryczność wybrać?

Jeśli nie wiesz jaka dieta i kaloryczność będzie dla Ciebie odpowiednia, skontaktuj się z naszymi dietetyczkami. Napisz maila: dietetyk@timcatering.pl lub zadzwoń: 71 725 70 80. Infolinia jest czynna w poniedziałki i piątki od 13:00 do 15:00.

Dane, które potrzebne są do obliczenia  zapotrzebowania energetycznego to wiek, wzrost, masa ciała, opis aktywności fizycznej (ćwiczenia, tryb pracy) oraz podanie celu diety (odchudzanie, utrzymanie masy ciała czy wzrost masy ciała).

Jakie dane są niezbędne dla kuriera?

Poza dokładnym adresem należy podać kod wejściowy do furtki osiedla oraz kod do klatki w budynku. Jeśli dostęp pod wskazany adres jest utrudniony (np. mało widoczna numeracja), prosimy o dopisanie niezbędnych wskazówek pomocnych dla kuriera.

Do której godziny można składać zamówienia i od czego zależy termin pierwszej dostawy?

Zamówienia za pośrednictwem strony internetowej można składać o dowolnej porze przez cały tydzień lub za pośrednictwem Biura Obsługi Klienta w godzinach pracy biura. Zamówienia złożone od poniedziałku do czwartku do godz. 14.00 są realizowane w ciągu dwóch dni roboczych, np. zamówienie złożone we wtorek do godz. 14.00, będzie dostarczone na czwartek. Wyjątkiem są zamówienia składane w piątek. Jeśli złożysz zamówienie w piątek do 14:00 to będzie dostarczone w poniedziałek rano. Najbliższą dostawę sprawdzisz wybierając dietę i dni dostaw w panelu zamówień.

Jak dostarczacie diety?

Nasze diety dowozimy od poniedziałku do soboty w specjalnie do tego przystosowanych samochodach chłodniczych. Stale utrzymana odpowiednia temperatura zapewnia najwyższą jakość oraz świeżość posiłków.

Do jakich miejscowości dostarczacie diety?

Dowozimy diety na terenie całej Polski. Sprawdź, czy dowozimy pod Twój adres. Nasza dostawa jest całkowicie darmowa!

W jakich dniach i godzinach realizowane są dostawy?

Dostawy realizowane są od poniedziałku do soboty. Z piątku na sobotę dostarczamy 2 diety (na sobotę i niedzielę). Dostawy realizujemy w godzinach wieczornych i nocnych, od 19:00 do 8:00.

Czy w trakcie zamówienia mogę zmienić rodzaj lub kaloryczność diety?

Tak, w celu zmiany rodzaju lub kaloryczności diety skontaktuj się z nami. Wyjątkiem jest dieta z wyborem menu. Nie ma możliwości zmiany diety na dietę z wyborem menu, ale jest możliwość zmiany diety z wyborem menu na inną dietę.

Zmiana tańszej diety na droższą wiąże się z dopłatą, w odwrotnym przypadku różnica w cenie zasila Twoją skarbonkę.

Czy mogę zmienić dni lub adres dostawy?

Tak, jeśli posiadasz konto, taka opcja jest dostępna w panelu klienta. Jeśli nie masz konta — skontaktuj się z nami. Pamiętaj, żeby zachować minimum czasowe. Przykład: w środę do godziny 14:00 możesz zmienić adres, anulować dostawę lub ją przesunąć na inny termin dla zamówień na piątek i dalszych.

Diety

Czy są możliwe wykluczenia poszczególnych składników diety?

Nie możemy wykluczyć żadnego składnika z diety, jednak jesteśmy przekonani, że nasza bogata i różnorodna oferta będzie odpowiednia na zdecydowaną większość potrzeb żywieniowych Klientów. Zachęcamy do zapoznania się z ofertą diety z Wyborem Menu, dzięki której masz możliwość wybierania tych dań na które masz ochotę.

Jak długo mogę przechowywać posiłki?

Dania przechowuj w lodówce i spożyj w dniu podanym na etykiecie.

Skąd mam wiedzieć, czy posiłki jeść na ciepło, czy na zimno?

Informacje o sposobie podania znajdziesz na etykiecie.

Czy mogę podgrzewać danie w mikrofalówce?

Nasze pojemniki mają odpowiednie atesty, dlatego możesz podgrzewać jedzenie w mikrofalówce bez wyjmowania go z opakowania. Wystarczy, że przebijesz lub zdejmiesz folię. Niektóre składniki ciepłych dań np. surówki — powinny zostać zimne.

Czy mogę zmieniać kolejność posiłków?

Najlepiej zamieniać dania podobnej wielkości np. drugie śniadanie z podwieczorkiem.

Wybór menu

Czym jest dieta z wyborem menu?

W ramach diety z wyborem menu to Ty decydujesz, jakie dania będziesz jeść następnego dnia. Wybierz zakres kaloryczności, a następnie wskaż liczbę posiłków – 3, 4 lub 5. Następnie wybierz dni, w których chcesz otrzymać posiłki, a na końcu wybierz dania, które najbardziej Ci odpowiadają.

Do kiedy mogę wybrać posiłki w diecie z wyborem menu?

Zrób to najpóźniej na 3 dni przed dostawą, do godziny 14:00. Żeby wybrać posiłki musisz zalogować się do panelu klienta.

Promocje

Jak być na bieżąco z promocjami, nowościami i eventami w naszym TIMie?

Jak być na bieżąco z promocjami, nowościami i eventami w naszym TIMie?
Zapisz się do newslettera i obserwuj nas na Instagramie i Facebooku!

Czy w TIM Catering są stałe promocje?

Oczywiście! Oferujemy 3 stałe promocje:

  1. Promocja Multipaki – im więcej dieta zamawiasz pod jeden adres, tym więcej oszczędzasz! Regulamin promocji.
  2. Rabat za długość zamówienia, który nalicza się automatycznie podczas składania zamówienia.
  3. 5% rabatu za polecenie – wystarczy, że Twój znajomy skorzysta z kodu polecającego, który możesz wygenerować w Panelu Klienta.