Dieta „Niski IG” – Zdrowo i smacznie!

Już od 45zł/dzień

Kaloryczność diety „Niski IG”: 1500 kcal, 2000kcal

Zmagasz się z problemem insulinooporności lub cukrzycy? Nie wiesz jak zdrowo i smacznie skomponować posiłki, nie spędzając tym samym kilku godzin dziennie w kuchni?

Specjalnie dla Ciebie przygotowaliśmy dietę Niski IG! Nasi kucharze i dietetycy zadbali o to, żeby dieta wpływała pozytywnie na uregulowanie poziomu glukozy i insuliny we krwi. Nasze dania są w odpowiedni sposób urozmaicane, w związku z czym każdy posiłek zawiera niski ładunek glikemiczny.

W diecie znajdziesz bogactwo warzyw, zbożowe produkty pełnoziarniste, jaja, nabiał, mięso, zdrowe tłuszcze oraz pestki i orzechy. Nie zapominamy również o owocach niskocukrowych, które zawierają szereg ważnych dla organizmu witamin oraz są świetnym źródłem antyoksydantów.

Przy komponowaniu zestawu nie stosujemy konwencjonalnych produktów słodzących: cukru, miodu, syropu klonowego czy z agawy. Zamiast tego, do przygotowania zdrowych dań korzystamy z produktów, które nie podnoszą glikemii m.in. z ksylitolu, erytrytolu i stewii.

Zamów dietę Niski IG, ciesz się dobrym samopoczuciem i zapomnij o senności i spadkach energii w ciągu dnia.

Już od 45zł/dzień

Przykładowe Menu

I śniadanie – „Szakszuka”, czyli jajka w aromatycznym sosie pomidorowym z cukinią i pieczywem żytnim pełnoziarnistym.

II śniadanie– Twarożek kakaowy z musem malinowym i orzechami.

Obiad – Polędwiczki z kurczaka zapiekane z serem feta, ryż brązowy i surówka z kapusty pekińskiej oraz papryki z olejem lnianym.

Podwieczorek – Marokańska zupa warzywna harrira z cieciorką i natką pietruszki.

Kolacja – Sałatka ze świeżymi warzywami, indykiem, serem camembert i bazyliowym sosem winegret.

Tabela Makroskładników

 

Białko 15-20%
Tłuszcze 30-35%
Węglowodany 45-50%

* Wartości podane w tabeli są przybliżonym odzwierciedleniem składników w diecie w wymiarze tygodniowym

Już od 45zł/dzień
Go top